Friday, July 1, 2011

Gambar rumah di Pinggiran Subang/ Pics of our house in Taman Pinggiran Subang

Hari ini kami menyediakan rumah untuk tetamu yang pertama esok 2/7/2011. Rumahnya luas dan selesa. Ia berhampiran dengan surau. Hanya 15 minit ke Airport Subang dan Kota Damansara dan 20 minit ke shopping complex Curve, IKEA dan One Utama.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Today we are preparing our house for our first guest tomorrow 2/7/2011. The house is spacious and comfortable. The house is about 500meters to a musollah. It is 15 minutes drive to Subang Airport and Kota Damansara and 20 minutes to the shopping complex Curve, IKEA and One Utama.

3 comments:

  1. 20 minit ke bandaraya Shah Alam tanpa tol melalui Kg Melayu Subang, Bukit Jelutung.

    ReplyDelete
  2. salam...
    saya ada satu unit rumah ni kondo puri aiyu seksyen 22 shah alam..sesuai ke utk saya buat homestay? saya akan call utk bincang secara lanjut if puan berminat la..

    ReplyDelete
  3. Pn. Zahilah,
    salam

    Saya berminat untuk dptkan maklumat lebih lanjut. Sila telefon saya untuk berbincang.

    Rogayah

    ReplyDelete